[linux] Re: merkwaardigheden

dick kampman dkampman op xs4all.nl
Zo mei 25 16:34:03 CEST 2008

On Saturday 24 May 2008 16:59:21 Geert Stappers wrote:

> Laten we het eens verder onderzoeken.
>
> Boot alle drie de distributies en draai in elke omgeving 'mount'

Bedankt voor je aanwijzingen. Ik heb de drie mount-gegevens met elkaar
vergeleken. Daaruit valt af te leiden, dat deze drie installaties geen
gemeenschappelijke partities hebben, behalve "swap".

Omdat het kennelijk bij de NLLGG niet objectief duidelijk is dat er
distributies (of programma's) kunnen zijn die in elkaars vaarwater vissen,
laat ik het er nu maar even bij.

Het was voor mij gelukkig duidelijk, dat er door het weggooien van de
configuratie-files van GIMP of OO een eind kwam aan de problemen waar ik mee
geconfronteerd werd. Kennelijk zijn de LINUX-distro's op zichzelf en zeker
ook ten opzichte van elkaar niet echt transparant. Dit is voor mij nooit een
reden geweest om met het gebruik van LINUX te stoppen, maar ik kan mij
voorstellen, dat minder vasthoudende types daar toch snel genoeg van gaan
krijgen.

Dus wat mij betreft mag de discussie nu weer even stoppen.

Bedankt.

Dick Kampman
dkampman op xs4all.nl