[linux] Re: merkwaardigheden

Cecil Westerhof CecilWesterhof op xs4all.nl
Zo mei 25 17:30:11 CEST 2008

Op zo, 25-05-2008 te 16:34 +0200, schreef dick kampman:
> Bedankt voor je aanwijzingen. Ik heb de drie mount-gegevens met elkaar
> vergeleken. Daaruit valt af te leiden, dat deze drie installaties geen
> gemeenschappelijke partities hebben, behalve "swap".

Als dat echt zo is, dan moeten ze geen invloed op elkaar kunnen hebben.

> Omdat het kennelijk bij de NLLGG niet objectief duidelijk is dat er
> distributies (of programma's) kunnen zijn die in elkaars vaarwater vissen,
> laat ik het er nu maar even bij.

Dat vind ik wel heel erg kort door de bocht.

> Het was voor mij gelukkig duidelijk, dat er door het weggooien van de
> configuratie-files van GIMP of OO een eind kwam aan de problemen waar ik mee
> geconfronteerd werd.

Heb je zelf dan niet de bestanden van de ene distributie op de plek van
de andere gezet? Nogmaals volgens de gegevens die je hebt aangeleverd,
moet wat je zegt absoluut niet kunnen.

> Kennelijk zijn de LINUX-distro's op zichzelf en zeker
> ook ten opzichte van elkaar niet echt transparant.

Weer erg kort door de bocht.

> Dus wat mij betreft mag de discussie nu weer even stoppen.

Komt een beetje goedkoop over op mij.

--
Cecil Westerhof <CecilWesterhof op xs4all.nl>