[linux] Re: merkwaardigheden

Geert Stappers stappers op stappers.nl
Ma mei 26 11:22:37 CEST 2008

> Als dat echt zo is, dan moeten ze geen invloed op elkaar kunnen hebben.

> Dat vind ik wel heel erg kort door de bocht.

> Heb je zelf dan niet de bestanden van de ene distributie op de plek van
> de andere gezet? Nogmaals volgens de gegevens die je hebt aangeleverd,
> moet wat je zegt absoluut niet kunnen.

> Weer erg kort door de bocht.

> Komt een beetje goedkoop over op mij.

In het ene bericht
las ik "Wat ik vermoedde, is er misschien toch niet"

In het andere bericht
las ik "Jouw vermoeden is helemaal nergens op gebaseerd"
en ook "Jij doet een heleboel dingen niet goed"

Wat ik in de toekomst graag zou zien,
is veel ruimte voor mogelijke en ook onmogelijke problemen plus
de vervolgberichten met mogelijke oplossingen, bevestigingen van
oplossingen en succeswensingen bij de onmogelijke problemen.

En vooral berichten hoe het wel moet.

Het is namelijk aan ons om de mailinglist gezond te houden.

Wij zijn allemaal nieuwkomers geweest en weten ook dat nieuwe generaties
altijd blijven komen. Aanpassing verwachten betekent ook de
aanpassingsverwachtingen uitleggen, voorbeelden geven.

Dat gaat inderdaad moeite kosten, bijvoorbeeld door weer
eens http://docs.jaspervries.nl/smart-questions/ te lezen.

Cheers
Geert Stappers