[linux] Re: mail rejected

Huub Reuver h_reuver op mantell.xs4all.nl
Zo Sep 28 22:47:55 CEST 2008

On Sun, Sep 28, 2008 at 10:15:22PM +0200, Ton Boelens wrote:
> Op 28 september 2008 18:11 heeft Huub Reuver
> <h_reuver op mantell.xs4all.nl> het volgende geschreven:

..

> SMTP error 5.0.0 duidt er vaak op dat de zender zich met een verkeerde
> naam identificeert (geen reverse lookup mogelijk) of alleen met een
> IP-adres.

Point taken, maar denk je dat een 500 in plaats van een 550 hier iets uit
zou maken?

Om te beginnen komt er een foutmelding omdat mensen geen RFC's lezen...

En verder off-topic, want dit verklaart nog niet waarom je anno nu
een body_check wil toepassen.

Met vriendelijke groet,
Huub Reuver