[linux] Re: mobiel internet

Geert Stappers stappers op stappers.nl
Zo Apr 12 18:35:53 CEST 2009

Op 20090412 om 18:12 schreef Folkert van Heusden:

> Ik denk dat al met al ik dan toch gewoon 't beste een kpn abbootje kan
> nemen; dat is maar 5 euro duurder per maand dan bijv. internet via ben.
> Bovendien is dat kpn abbootje ook echt voor je laptop en dat van
> ben/etc. eigenlijk voor je smartphone.
> Alleen:
> - gaat die kpn dongle 't doen onder linux? (lijkt t wel op wat ik lees,
>   maar zie volgende punt)
> - en stel dat ze een andere dongle uitleveren opeens die niet compatible
>   is, gaat die sim dan werken in mijn (simlockvrije) vodafone hsdpa/etc
>   modem?

Tja, wat moet je doen bij "koppelverkoop"?

Ikzelf heb er een teringhekel aan
en krijg dat ook wel aan de verkoper uitgelegd.

Soms ook niet, maar dan is de "verkoper" iemand in een winkel,
die dan niets aan mij verkocht heeft.

Cheers
Geert Stappers

P.S.

Mijn complimenten aan de mensen met 'SIM-only',
zij hebben brengen dat ze willen bellen
(en niet een GSM toestel met telefoontikken willen afbetalen)