[linux] Management IP-devices

Ad van den Broek advandenbroek.nl op gmail.com
Wo Apr 29 16:56:43 CEST 2009

Ha Linux-vrinden,

Ik zit hier wat te worstelen
en wellicht dat jullie een suggestie hebben
die mij de juiste weg kan wijzen.

Ik wil vanaf veel simpele IP-devices (bv 100 IP-cam's)
video-files kunnen sturen naar een Linux-server.
Die server zal de files verdelen/processen.
Ik wil echter voorkomen dat 1 of andere zot
zomaar grote files op die server kan uploaden.
Hoe kan ik nu het simpelste rechten verzorgen
zodat al die IP-camera's wel probleemloos hun data kunnen afleveren
en ander gespuis tegen een dichte deur aan loopt ?

--

With best regards,
Ad van den Broek