[linux] Re: publieke omroep/ silverlight

Jelle de Jong jelledejong op powercraft.nl
Ma Feb 2 15:51:44 CET 2009

Jelle de Jong wrote:

> Nieuwe versie waarin de hyperlinks zijn verwerkt en toch wat
> technische info over alternatieven:
>
> http://filebin.ca/jpkkc/JelledeJong-NederlandindegreepvanMicrosoftSilverlight-2009-01-31-v0.1.2j.odt
> http://filebin.ca/okymkg/JelledeJong-NederlandindegreepvanMicrosoftSilverlight-2009-01-31-v0.1.2j.pdf
>
> Met vriendelijke groet,
>
> Jelle

Hallo allemaal,

Ik weet niet precies hoe ik de beperkte feedback op deze mailinglijst
moet interpreteren. Maar ik heb wat verbeteringen doorgevoerd:

Altijd laatste versie:
http://www.tuxcrafter.net/docs/articles/Jelle_de_Jong_-_Nederland_in_de_greep_van_Microsoft_Silverlight_-_2009-01-31.odt
http://www.tuxcrafter.net/docs/articles/Jelle_de_Jong_-_Nederland_in_de_greep_van_Microsoft_Silverlight_-_2009-01-31.pdf

Huidige versie:
http://www.tuxcrafter.net/docs/articles/Jelle_de_Jong_-_Nederland_in_de_greep_van_Microsoft_Silverlight_-_2009-01-31_-_v0.1.5j.odt
http://www.tuxcrafter.net/docs/articles/Jelle_de_Jong_-_Nederland_in_de_greep_van_Microsoft_Silverlight_-_2009-01-31_-_v0.1.5j.pdf

Ik ben met Livre in contact om het artikel voor vrijdag te plaatsen.

Graag jullie feedback,

Alvast bedankt,

Met vriendelijke groet,

Jelle