[linux] Re: [bestuur] Re: Re: publieke omroep/ silverlight

Jelle de Jong jelledejong op powercraft.nl
Wo Feb 4 19:09:44 CET 2009

Jelle de Jong wrote:
> Beste Peter,
>
> Ik heb na het advies hier en daar een nieuwe versie gemaakt. Ik heb
> heel de beeldvorming/metafoor eruit gehaald en diverse andere
> wijzigingen gedaan.
>
> Ik heb verder weinig gehoord van de NLLGG. Moet ik het artikel in wij
> of ik vorm doen en kan het logo van de NLLGG er bij of niet? Hoe
> willen jullie graag dat ik dit doe? Bellen hierover kan altijd.
>
> Ik wil het artikel graag in ongeveer de huidige vorm plaatsen op Livre
> en door mailen aan diverse politieke contact personen.

> [...]

Ik heb het artikel in de wij vorm aangepast samen met het nllgg loggo.

Zijn jullie het eens met het artikel? Kan ik het in deze met eventueel
redactie wijzigingen laten plaatsen op livre?

http://www.tuxcrafter.net/docs/articles/Nederland_in_de_greep_van_Microsoft_Silverlight.odt
http://www.tuxcrafter.net/docs/articles/Nederland_in_de_greep_van_Microsoft_Silverlight.pdf

Alvast bedankt voor eventuele feedback,

Met vriendelijke groet,