[linux] Re: [vb] Re: [bestuur] Re: Re: publieke omroep/ silverlight

Jelle de Jong jelledejong op powercraft.nl
Vr Feb 6 00:36:41 CET 2009

Peter Vollebregt (nllgg) wrote:
> [...]
> daarin beter of slechter is dan andere oplossingen maar dat dit vooral
> afhangt van de manier waarop de NOS dit aanpakt. Wij willen graag dat de
> NOS het web toegankelijk houdt voor iedereen en geen features gaat
> inzeten die feitelijk neerkomen op het bevestigen van een monopolie.
> Daar willen wij graag bij helpen.
>
> Als NLLGG willen wij dit graag positief benaderen. Het is een nieuwe
> ontwikkeling die voor veel mensen leuke dingen oplevert en het is zeker
> mogelijk dat ook wij daarvan kunnen profiteren als de NOS daar rekening

Hallo allemaal,

Livre heeft het artikel geplaatst, bedankt allemaal voor jullie
feedback. Morgen ga ik na fosdem dus misschien zie ik sommige van
jullie nog. Veel plezier met de landelijke bijeenkomst zaterdag.

http://www.livre.nl/200902052367/overig/overig/nederlandse-tv-kijker-in-de-greep-van-microsoft-silverlight.html

Als je achter het artikel staat of wat wil toevoegen zou ik dit
erg waarderen als je dit via livre commentaar duidelijk maakt.
Positieve en negatie feedback is altijd welkom. :-D

Ik zou zeggen laat even zien dat NLLGG achter het artikel staat :-)