[linux] X proces overnemen

paai J.J.Paijmans op uvt.nl
Di Feb 10 12:08:38 CET 2009

Hoi,

als ik als NX gebruiker op client A ben ingelogd, en ik loop
naar client B om daar vervolgens als dezelfde gebruiker in te
loggen, worden Thunderbird en Firefox gewoon overgenomen. Dat
is erg prettig. Andere processen doen dat echter niet. Als
ik op de ene locatie ktorrent start, moet ik op de andere
locatie de applicatie killen en opnieuw starten voor ik hem
te zien krijg.
Mijn vraag: hoe kun je zo'n 'onzichtbaar' X programma weer
op je desktop krijgen?

Paai

--
Dr. J.J. Paijmans
Tilburg University: Dept. of Linguistics & AI              013-4662693