[linux] Re: Hoe stop ik een eindeloze at job?

joop gerritse jjge op xs4all.nl
Ma Feb 16 20:38:17 CET 2009

On Monday 16 February 2009 20:34:31 Roeland Th. Jansen wrote:

> allereerst even atd uit je runlevel halen, kan met yast2 runlevel of
> chkconfig atd off en rcatd stop voor dit moment.
>
> /var/spool/atjobs is de plek waar de at jobs normaal gesproken
> staan. zie man 8 atd....

Ja, dat dacht ik ook. Maar ik heb inmiddels ook al uitgevonden dat de job NIET
onder atd draait. Als ik atd gewoon kill, blijft de job doordraaien. Zonder
zichtbaar te zijn met ps ax...

--
J.J. Gerritse
Mühlenstraße 11