[linux] Re: Fetchmail doesn't fetch my mail!

Zo Feb 22 08:35:58 CET 2009

On Fri, Feb 20, 2009 at 11:55:07AM +0100, Daniel von Asmuth wrote:
> Ik heb al iets gevonden: de /etc/resolv.conf file bevatte als eerste
> nameserver een verwijzing naar mijn ADSL modem i.p.v. naar localhost:-(
> De Thomson Speedtouch kan niet goed met MX records overweg.

anders.... een SOHO router is niet geschikt voor DNS... laat dat maar aan
je ISP over. Ik heb wel vaker gezie dat mensen opeens sommige sites niet
konden bereiken en een reset van je modem doet dan wonderen.

Eerlijk gezegd heb ik nog geen SOHO router gezien die dit wel goed doet.
Vroeg of laat zegt het krak.Ik zou in ieder geval je /etc/resolv.conf
verbouwen dat je ISP de lookups direct laat doen.

Roeland

--
http://www.linux-it.nl