[linux] gezocht: freelance flyer maker voor samenwerken serie mooie flyers

Jelle de Jong jelledejong op powercraft.nl
Do Feb 26 15:08:57 CET 2009

Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar iemand die samen met mij een aantal mooie flyers kan
ontwikkelen met open ontwikkeltools, die werken met open standaarden.

(svg, odf) gimp, inkscape, openoffice, scribus en andere dtp tools.

Het gaat hier om een serie van ongeveer 10 flyers met 1 tot 4 pagina's.
Ik zoek iemand met gevoel voor kleur combinaties, taal, fotobewerking van
producten of opstellingen. svg vaardigheden voor tango style plaatjes.

Hiernaast zou het ook fijn zijn als het betaalbaar blijft.

Iemand ideeën?

Alvast bedankt voor alle tips.

Met vriendelijke groet,

Jelle de Jong