[linux] Re: Verbinding met xs4all stuk na upgrade naar Debian Lenny

Marc van Eerd marceerd op xs4all.nl
Vr Feb 27 17:54:36 CET 2009

Dag Gijs,

On Fri, February 27, 2009 17:40, Gijs Hillenius wrote:

> Maar laat ook niets door naar buiten? Ik ben ff kwijt hoe dat ook alweer
> ging precies, maar moet je niet op zijn minst een forward regel hebben?
>
> iptables -t nat -P OUTPUT ACCEPT of zoiets ?

Ik zet een pptp vpn op naar mijn adsl router (heb nog een prehistorisch
SpeedTouch Home modem uit 2000) waarmee het niet nodig is om te NAT-ten.

> me dunkt!

Daar maar eens naar kijken dan...

Groeten,
Marc