[linux] Re: Verschil tussen host, nslookup en dig

joop gerritse jjge op xs4all.nl
Za Jul 11 11:06:39 CEST 2009

On Friday 10 July 2009 22:41:52 Paul Slootman wrote:
[...]
> Echter verwacht ik dat je beter de Admin-C kunt bellen (die kan zijn
> domein boer instructie geven), maar die meneer J de Leuw zal idd. in het
> weekend niet aanwezig zijn.

dat is de voorzitter van het bestuur. Die heeft zijn handtekening onder de
verhuisopdracht gezet, maar weet verder ook van nix...

> De Tech-C zou wel bemand moeten zijn, zeker
> bij een toko als de KPN.

Ik heb er iig maar vast eens een mailtje naar toe gestuurd.

> Motto van het verhaal: geen dingen veranderen op vrijdag.

Tja, KPN...

--
J.J. Gerritse
Mühlenstraße 11