[linux] Re: Verschil tussen host, nslookup en dig

joop gerritse jjge op xs4all.nl
Za Jul 11 11:11:39 CEST 2009

On Friday 10 July 2009 22:41:52 Paul Slootman wrote:

> Motto van het verhaal: geen dingen veranderen op vrijdag.

De laatste keer dat ik zoiets bij de hand gehad heb (het is alweer een tijdje
geleden) kon ik de mx verwijzingen zelf on-line aanpassen. Dat had ik hier
eigenlijk ook verwacht. Maar ik heb het niet kunnen vinden op de KPN site (ik
kan trouwens NIX vinden op de KPN site, wel mooie kleurtjes en zo, maar je
zoekt je wezenloos).

--
J.J. Gerritse
Mühlenstraße 11