[linux] Re: suggestion to Marc Shuttleworth

Bas Grolleman bgrolleman op emendo-it.nl
Zo Sep 27 15:52:17 CEST 2009

> Android zal het vast wel wat beter doen, maar zoeken op freshmeat levert
> niks op dat met Android kan syncen, dus echt overtuigend kan dat ook nog
> niet zijn.

Je synct ook niet met een android telefoon, een android telefoon is altijd
in sync met je Google Webapplicaties. Ik sync dus ook niet meer, maar
gebruik firefox om mijn contactpersonen/agenda/mail en notities bij te
werken.

Niet erg open, maar het werk wel zonder problemen. En ik heb er in
iedergeval geen windows bij nodig.