[linux] Re: suggestion to Marc Shuttleworth

Fred Mobach fred op mobach.nl
Zo Sep 27 20:45:38 CEST 2009

On Saturday 26 September 2009 20:17:48 paai wrote:
> [...]

Die link geeft me eigenlijk te weinig details.

> Waarom zou de PDA zo'n blinde vlek zijn in de Linuxgemeenschap?

Geen idee omdat ik mijn Treo slechts eenmaal heb laten syncen met mijn
KDE desktop omgeving. Tot op heden volstaat dat, ik hou geen agenda
e.d. bij op een PDA.

Aan de andere kant, dankzij Jelle weten we nu dat het ongeveer 10.000
kost om er wat aan te doen. Als Jelle ons nog kan laten weten waar we
een bijdrage kunnen storten kan ik zo'n 5 % van de oplossing regelen.
Daarbij mijn bijdrage feitelijk ruim overdrijvend, maar dat zij dan
maar zo.

Ik heug me trouwens enkele organisaties die in dit kader wellicht ook
aanspreekbaar kunnen zijn :
- nllgg.nl
- nluug.nl
- nlnet.nl (subsidieert graag FSOSS netwerkgerelateerde zaken).
Daarnaast kunnen anderen natuurlijk mijn voorbeeld volgen. :-)

Hoeveel commentaar / kritiek ik ook heb op de USA, daar is men in ieder
geval gewend om zelf de portemonnaie te trekken om iets te regelen.
--
Fred Mobach - fred op mobach.nl - postmaster op mobach.nl
website : https://fred.mobach.nl