[linux] Re: suggestion to Marc Shuttleworth

paai j.j.paijmans op uvt.nl
Ma Sep 28 15:59:20 CEST 2009

michkloo wrote:...

> Mogelijk vond je de toon van het begrip maar zo-zo. Per slot van rekening
> heb jij de discussie ook gestart. De inhoud daarentegen, i.h.b. het deel
> datje weggeknipt hebt, vond ik zeer komisch!
> Julien

Ieder z'n meug. Zelf vond ik het maar reactionair gezeur, wat met
evenveel recht zou kunnen worden toegepast op alle door de scribent
onbegrepen uitvindingen, van  PC's, voorgesneden brood en het buskruit
tot en met het wiel.

(Voor gesneden brood wil ik nog wel een uitzondering maken).

--
Dr. J.J. Paijmans
Tilburg University: Dept. of Linguistics & AI                013-4662693