[linux] Re: OT: Wie weet er sprekers voor 20 februari [NLLGG bijeenkomst]

Peter Vollebregt peter.vollebregt op xs4all.nl
Vr Feb 12 22:45:15 CET 2010

paai schreef:

> Zoals altijd wil ik graag over een van mijn onderzoeken praten. Probeer
> me maar eens te stoppen :-). De directe link met linux/unix ligt in de
> eenvoudige shell- en awkscriptjes waarmee ik mijn data manipuleer.
> Op dit ogenblik ben ik aan het spelen met muziek, meer in het bijzonder
> muzikale 'scores', en dan zit je zo bij notaties, conversies en
> fileformats (kern, abc). En wat ik ermee wil doen is kijken naar de
> statistische eigenschappen van noten en intervallen, en aan de hand
> daarvan iets zeggen over de vraag of muziek een taal is...
>
> Paai

Beste Paai,

Bij deze ben je gecontracteerd voor de 20e. Er zijn gelukkig ook een
paar andere praatjes dus het gaat wat worden. Maar je ziet ook dat we
echt iemand nodig hebben die hier op tijd aan begint. helaas heb ik op
die oproepen nog geen enkele reactie gekregen.

Van Fabrice krijg je te horen op welke tijd, maar het zal een praatje
van 3 kwartier zijn dus je moet de leukste krent uit de pap halen voor
beginners dan wel voor gevorderden.

Dank je wel,
Peter Vollebregt