[linux] Re: OT: Wie weet er sprekers voor 20 februari [NLLGG bijeenkomst]

Fred Mobach fred op mobach.nl
Za Feb 13 22:41:23 CET 2010

On Friday 12 February 2010 22:45:15 Peter Vollebregt wrote:

> Bij deze ben je gecontracteerd voor de 20e. Er zijn gelukkig ook een
> paar andere praatjes dus het gaat wat worden. Maar je ziet ook dat we
> echt iemand nodig hebben die hier op tijd aan begint. helaas heb ik
> op die oproepen nog geen enkele reactie gekregen.
>
> Van Fabrice krijg je te horen op welke tijd, maar het zal een praatje
> van 3 kwartier zijn dus je moet de leukste krent uit de pap halen
> voor beginners dan wel voor gevorderden.

Zoals je wel zal weten heb ik ook wel eens in dit soort situaties willen
invallen. En ik ben heel blij dat Hans weer eens de gelegenheid krijgt
om zijn lessen voor een breder publiek te kunnen etaleren. en -mits
niet te vroeg- zal ik die dan ook met alle genoegen bijwonen.

Maar vergeef me even dat ik de aandacht wil vestigen op het volgende
detail : de meeste mensen hebben iets meer nodig dan 14 dagen om een
presentatie in elkaar te zetten.
--
Fred Mobach - fred op mobach.nl - postmaster op mobach.nl
website : https://fred.mobach.nl