[linux] Re: wat gaat er hier mis?

joop g jjge op xs4all.nl
Za Mrt 6 18:32:42 CET 2010

On Saturday 06 March 2010 12:13:45 Daniel von Asmuth wrote:
[...]
> maar de foutmelding suggereert dat het iets met de taalinstellingen
> te maken heeft (LANG, LC_CTYPE & consorten). U zult de benodigde
> variabelen in de cron opdracht c.q. shell script moeten zetten.

Dat lijkt mij ook plausibel. Ik begin met LANG, en ik meld wel terug wat er
uitgekomen is...

> Probeer de backup terug te zetten en crontoleer de file die hierboven
> genoemd werd.

Dat is met rsync heel simpel. Een backup is gewoon een identieke kopie van het
origineel, dus het is makkelijk  te verifiëren. En het klopt, althans in de
paar steekproeven die ik genomen heb. De genoemde file bestond niet, noch in
de backup, noch in het origineel

En ik heb ook al wel eens een diff gedaan op de complete backup, maar het gaat
over enkele honderduizenden bestanden, dus ook dat is niet helemaal zonder
problemen...

--
joop gerritse
Mühlenstraße 11