[linux] Re: on-linux: CO2/olivijn-vraag

Za Mrt 20 10:18:10 CET 2010

Net nadat ik dit had verstuurd las ik het blad van de wetenschappelijke
kalender, en las ik een antwoord op de vraag die ik net stelde: "hoe krijg je
de uitvoering gecontroleerd?"
De kalender schreef gisteren "Kun je vanuit de ruimte zien of sprinkhanen mais
aanvreten?"
Antwoord:
"Ja, en ook grondverzakkingen op milimeterschaal meten, en scheepsladingen dag
en nacht in de gaten houden. Dat kan dankzij satellieten met een speciale
radarantenne, de Synthetic aperture radar"(uitleg op wikepedia)

Zal dus contact met het nlr op moeten nemen om te kijken hoe dit in het vat te
moeten gieten.

Maar hopelijk komen er nog meer antwoorden
--
Julien Michielsen
julien_at_michkloo.xs4all.nl