[linux] tools voor terughalen van verwijderde bestanden? (was Re: [linux] Re: echt robuust filesystem)

Zo Dec 11 13:16:19 CET 2011

On 12/09/11 20:54, Marc Verhaar wrote:
> Voor Ext4 zou ik ook niet kiezen omdat er, voorzover ik weet, geen tools
> voor zijn om per ongeluk verwijderde bestanden terug te halen.
Kort geleden heb ik met een stomme fout een hoop niet-gebackupte
bestanden verwijderd. In de hierboven staande zin heb ik weer een
beetje hoop gekregen nog wat terug te kunnen vinden.
Over welke tools sprak Marc hier? Dacht "weg blijft weg", maar ...

--
Julien Michielsen
julien_at_michkloo.xs4all.nl