[linux] Bedankt, was; Re: Re: ubuntu, 32b of 64b?

hans rood hansrood op xs4all.nl
Za Nov 5 01:44:28 CET 2011

Op vrijdag 04-11-2011 om 16:59 uur [tijdzone +0100], schreef Robin van
Leeuwen:
> Op 4 november 2011 12:00 heeft hans rood <hansrood op xs4all.nl> het
> volgende geschreven:
> nu pre-installeert Hettes bij > default 64b-ubuntu.

Bedankt Hans, Robin, Marcel, Daniel.
Er zijn dus erg weinig voordelen maar er is ook weinig op tegen. Ik heb
zojuist een Lenovo besteld, met ubuntu 11.10 64bit

Hans, waarom niet zelf installeren?
A ik vind dat leveranciers van pre-installed Linux alle steun verdienen.
B ik had ff geen zin in gepuzzel met compatible hardware en welke
drivers en truuks ik waar vandaan moet halen. Vooral grote merken hebben
vaak nog hun eigenaardigheden.
Daarom dus

Groet
hansr