[linux] Re: hoe steken de permissions van Kubuntu GVD in elkaar

Micha Kersloot micha op kovoks.nl
Do Sep 8 10:37:57 CEST 2011

Hoi,

Iets anders wat me te binnen schiet. Kan het zijn dat je bijv. je cd-rom nog in de /etc/fstab hebt staan?

Met vriendelijke groet,

Micha Kersloot

Altijd en overal bij je belangrijkste gegevens?
http://www.exchange-alternatief.com/

KovoKs B.V. is ingeschreven onder KvK nummer: 11033334