[linux] Re: hoe steken de permissions van Kubuntu GVD in elkaar

Guus Snijders gsnijders op gmail.com
Do Sep 8 20:50:52 CEST 2011

Excuses voor het bovenkloten.
Ik ben zo niet bekend met *buntu, maar heb je een groep optical oid?

En zo ja, is paai daar lid van?

Zo werkt het iig met archlinux.

Mvg, Guus
Op 8 sep. 2011 10:08 schreef "Hans Paijmans" <J.J.Paijmans op uvt.nl> het
volgende: