[linux] Re: laptop met linux, hettes?

Paul Slootman paul+nospam op wurtel.net
Do Sep 29 14:03:36 CEST 2011

On Wed 28 Sep 2011, Fred Mobach wrote:

> Dit jaar heeft bv Linux Magazin over laptops met GNU/Linux gepubliceerd.
> Hoewel men er niet vrij diep op inging constateerde men in dat artikel
> dat op vrij veel FOSS conferenties men ervaren Linux gebruikers met
> Thinkpad machines tevreden zag werken.

Wellicht dat die specifieke "Edge" modellen wat lastiger zijn?

Ik weet wel dat ik nog steeds tevreden bent met mijn ruim 7 jaar oude
thinkpad R50p, vooral ook vanwege het 1600x1200 4:3 scherm. Ik baal
ervan dat alle nieuwe laptops 16:9 of 16:10 zijn. Alleen is de accu nu
wel flink versleten. Verder is die onverwoestbaar, heeft ook al
duizenden km's in de motor koffer over hobbelige wegen overleefd :)

Paul