[linux] Re: Accu van laptop, over levensduur daarvan

Marc Verhaar mcamav op gmail.com
Ma Aug 27 11:32:52 CEST 2012

Ik heb het nog niet meegemaakt dat op laptop niet werkt zonder accu aan de
netstroom? Dat lijkt me dan eerder een gebrek aan de laptop maar misschien
ben ik abuis?
Mocht je laptop niet werken zonder accu, dan is het dus, gelet op slijtage
van de accu, het verstandigste om te werken op de accu tot deze bijna leeg
is, en dan de oplader er weer aan te hangen tot de accu volledig is
opgeladen.

Marc

Op 27 augustus 2012 10:55 schreef Julien Michielsen <
julien op michkloo.xs4all.nl> het volgende:

Marc Verhaar