[linux] Re: Hier script voor schrijven, hoe doenbaar en duur zou dat worden?

Frans van Berckel fberckel op xs4all.nl
Vr Aug 31 14:58:10 CEST 2012

> Ook ik had gedacht dat dit wel leuk en doenbaar moet zijn.
> Maar bij die gedachte werd ik geheel niet gehinderd door
> kennis van het domein.  Al maak ik hier verder  beneden een
> opmerking daarover.  In het bijzonder jouw opmerking dat dit
> "in meer Gemeente in Nederland in te zetten zou kunnen zijn"
> was voor mij een reden dit op de lijst te zetten.  Dit zou een
> standaardaanpak voor een aantal gemeenten kunnen worden. "Zie
> je dat het stortpunt vol is, sms dan het stortpuntnummer naar
> een 0800-nummer, en er wordt voor gezorgd".

Denk nu niet dat een 0800-nummer gratis is. En zeker niet als je mobiel
belt of een SMS stuurt. Wat kan het bezwaar zijn, zoals bij een 06-nummer,
dat bewoners een normaal SMS tarief betalen?

Een lekker kort telefoonnummer is dan wel weer fijn.

http://www.bellen.com/nieuws/0800-gratis-of-niet-gratis.aspx

Met vriendelijke groet,

Frans van Berckel