[linux] Progje voor mijn mobieltje en mijn computer

Harold Knibbe h-knibbe op versatel.nl
Ma Mrt 19 22:47:29 CET 2012

Beste Allemaal,

IK heb de volgende vraag.
Graag zou ik willen weten of het mogelijk is om mijn Mobieltje te koppelen aan
mijn computer op een manier dat ik mijn simkaart uit kan lezen.

Eigenlijk wil ik niet bij elke nieuwe telefoon steeds die nummers weer in
typen. Dus de SIm-kaart uitlezen en op de computer zetten.

Misschien dat de vraag al vaker gesteld is, maar de ontwikkelingen gaan
verder. Dus ik doe een gooi.

Alvast vriendelijk bedankt  voor jullie antwoorden, ik ben benieuiwd.

Groeten,

Harold Knibbe
Suse 12.1 (de enige echte distro)  :-)