[linux] Re: Progje voor mijn mobieltje en mijn computer

Di Mrt 20 09:45:18 CET 2012

Aldus schreef Harold Knibbe op Mon, Mar 19, 2012 at 10:47:29PM +0100:
> Beste Allemaal,
>
> IK heb de volgende vraag.
> Graag zou ik willen weten of het mogelijk is om mijn Mobieltje te koppelen aan
> mijn computer op een manier dat ik mijn simkaart uit kan lezen.
>
> Eigenlijk wil ik niet bij elke nieuwe telefoon steeds die nummers weer in
> typen. Dus de SIm-kaart uitlezen en op de computer zetten.
>
> Misschien dat de vraag al vaker gesteld is, maar de ontwikkelingen gaan
> verder. Dus ik doe een gooi.
>
> Alvast vriendelijk bedankt  voor jullie antwoorden, ik ben benieuiwd.
>

> Groeten,

> [...]

Volgens collega 'Draadhaai' hangt het af van het merk van uw
telefoontoestel. Als het een recent apparaat is, bestaat er vermoedelijk
een tooltje voor, dat werkt onder Windows.

Met vriendelijke groet,

Daniel von Asmuth,
Motto VoIP, Nuth

--

		People who bought this story also bought....