[linux] how low can you go: afzeiken van Paai door de voorzitter.

Roeland Th. Jansen roeland op linux-it.nl
Za Aug 17 07:10:37 CEST 2013

beetje laat omdat ik niet zo vaak meer meelees, gezien de manier waarop
jullie met mensen omgaan....

Rutger,

 >Bij het zien van de post van Richard, dacht ik al: het zal niet lang
 >duren voordat paai weer met een van z'n denigrerende "antwoorden" komt.
 >En ja hoor, je stelt me niet teleur. Wat ik wel jammer vind is dat je
 >met dit gedrag totaal de boel verstiert.

Als je de website bekijkt die vermeld werd, dan begrijp ik de "proest"
van Paai wel, omdat de magister nominee aardig afgezeken wordt en terecht.

Het stukje wat jij schrijft over erelid zijn, niet-constructieve
opmerkingen zou ik dan ook direct willen redirecten naar jouw commentaar:

 > Maar ik wil je bij deze toch echt even van harte verzoeken om het in
 > het vervolg voor je te houden. Mocht je een echt constructieve
 > bijdrage hebben in dit soort draden, horen we natuurlijk graag van je.

IMHO is het schandelijk dat je zo met mensen omgaat. In het verleden
hebben we helaas ook al eens een paar bestuursleden gehad die van mening
waren dat zelf-opgelegde regels niet golden voor het bestuur en als ik
jouw reactie zo lees denk ik dus -- wat jij paai verwijt, moet je jezelf
verwijten. Ik schaam me dood voor een voorzitter die zoiets als dit uit
zijnn keyboard weet te rammelen.

Kortom, kijk eerst naar jezelf. Daarna kijk je naar de NLLGG. Kijk dan
nog eens naar jezelf en bedenk dan dat je beter niet dit soort dingen
kunt mailen, zeker omdat het niet terecht is.

En, *als* er een stukje wrevel is bij Paai, dan snap ik dat ook wel. ook
daar kan ik alleen maar zeggen -- kijk in de spiegel. Zo fraai hebben
jullie je de afgelopen jaren niet gedragen als NLLGG.

Bah.

Roeland

ps, een reactie: doe maar niet. Ik heb wel wat beters te doen. Ik
verwacht namelijk niets constructiefs, of jullie als NLLGG hebben opeens
in een maand tijd het licht gezien.

--
http://www.linux-it.nl