[linux] welke mail client onder xfce

joop g jjge op xs4all.nl
Di Aug 27 17:05:58 CEST 2013

Hallo, *

ik ben bezig te migreren van KDE (veel te veel toeters en bellen) naar xfce.
Nu is de mail client aan de beurt. Kmail was destijds wel redelijk, totdat men
besloot dat er een soortement database achter moest hangen, waardoor hij
regelmatig even afwezig is om de database bij te werken. En je kunt je folders
niet meer renamen, enz. enz.

Ik zoek dus naar een klassieke mail client, met gewoon ouderwetse folders in
mbox format. Ik doe er eigenlijk niets bijzonders mee, gewoon mail lezen enzo.
Er zijn er een heleboel, dus ik vraag het hier maar eens-- wat doen jullie?