[linux] Re: Iemand een hp notebook met uefi overmachtigd voor linux installatie?

meine trialero op gmx.com
Vr Nov 22 23:53:48 CET 2013

> haal je secure boot/UEFI
> ervan af, dan ben en blijf je het kwijt. Ik kan het dus niet meer aanzetten.

heb in LinuxFormat ooit eens gelezen dat je UEFI kan aan of uitzetten. uit je report maak ik op dat het uit is gezet en dat de installatie niet lukt. misschien lukt het wel met UEFI aan en een UEFI-proof versie van Linux

> opstartregels een seconde lang in beeld is geweest

ESC?

> Over de grafische kaart: denkelijk is dat juist. Maar om drivers te
> installeren zal ik eerst linux moeten installeren

idd

--
//meine