[linux] Re: debian testing vs stable

Za Dec 6 11:30:05 CET 2014

Aldus schreef Fred op Sat, Dec 06, 2014 at 10:52:18AM +0100:
> Concreet is mijn huidige probleem dat ik de resolutie van mijn scherm
> niet kan aanpassen.
> Het blijkt nu dat ik niet de enige ben en dat de oplossing mogelijk
> schuilt in het toch gebruiken van de ' testing'  versie. Mijn vraag is
> nu; Kan ik ook in dit geval, net als met de kernel upgrade, gebruik
> maken van de sectie 'testing'  om bepaalde relevante software of drivers
> te updaten zonder helemaal ' over'  te gaan naar testing..?

Het zou moeten kunnen als er een backport van die software naar uw
distributie bestaat.

> en zo ja, moet je dit ook willen..? Ik kan mij voorstellen dat je dan
> met een upgrade/update wederom problemen krijgt omdat je niet eenduidig
> met een bepaalde versie werkt..

Dat zou niet echt een probleem moeten opleveren.

Ik vraag me vooral af waarom u de resolutie van uw scherm niet kunt
aanpassen en of nieuwere software in dat opzicht iets uit zal maken.

Met vriendelijke groet,

Daniel von Asmuth

--

		People who bought this story also bought....