[linux] Re: ervaring met de belastingaangifte op een x86_64 systeem? opgelost

Julien Michielsen michkloo op xs4all.nl
Wo Feb 5 15:04:14 CET 2014

On 02/05/14 13:18, Daniel von Asmuth wrote:
> Vermoedelijk is dit een 32-bits binary die gelinkt is aan de 32-bits
> versie van libXext.so.6 (de versie van 2012 was dat). U hebt dus 32-bits
> libraries nodig. Gebruik ter controle het commando
> ldd ib2013ux
Dit was een goede hint: dank.  ldd gaf inderdaad de ontbrekende
libs aan, en na installatie daarvan (of van de 32-bits lib) draaide het
weer.  Het belastingprogramma draait dus ook op 86_64 machines,
mits voorzien van de goede libs. (Maar dat zal jou geen nieuws zijn :-) )

--
Julien Michielsen
julien_at_michkloo.xs4all.nl