[linux] Re: ervaring met de belastingaangifte op een x86_64 systeem?

Richard ml op radoeka.nl
Wo Feb 5 18:03:31 CET 2014

Op dinsdag 4 februari 2014 20:40:13 schreef Julien Michielsen:
> Zojuist heb ik het programma voor de belastingaangifte 2013 opgehaald.
> Opstarten daarvan was niet mogelijk. Ik kreeg de foutmelding
> error while loading shared libraries: libXext.so.6: wrong ELF class:
> ELFCLASS64
> Iemand die het zelfde heeft meegemaakt, en daar een oplossing voor heeft?
> Zouden ze voor de verschillende aechitecturen eigen-compileerbare versies
> moeten verstrekken?

Voor de gangbare rpm based distributies vind je een IB rpm op deze plek:
http://download.opensuse.org/repositories/home:/rbos:/ib/

Uitleg op:
http://radoeka.wordpress.com/2010/01/08/het-is-er-weer-tijd-voor-belastingaangifte/

--