[linux] Re: Fedora 20 continued

Frederik Vos inktvis75 op gmail.com
Za Jan 4 08:09:28 CET 2014

Hi all,
Is het niet zo dat developers vooral Fedora Rawhide gebruiken ?
Ik denk toch dat de meeste posters Fedora wat te kort doen. Ik werk er
nu inmiddels dagelijks mee op m'n laptop (Gnome versie) en ik ben geen
stabiliteits-issues tegen gekomen. Het cifs probleem in de grafische
filemanagers is inmiddels ook somewhere na updates opgelost.
Op mijn werk ben ik begonnen om Fedora te testen voor dagelijks
gebruik ipv de huidige opensuse installatie op de werkstations: Fedora
kent veel minder problemen bij thirdparty repo's, en vind ik bovendien
eenvoudiger te customizen (unatt. installaties etc)
Eerder poste ik over de gebrekkige grafische software-manager, maar in
de Gnome editie blijkt wel een mooie tool te zitten.
Inmiddels heb ik een soort postinstall script gemaakt, die allerlei
software installeert, een aantal zaken fine-tuned etc.

--
greetz,
 Frederik Vos