[linux] Re: over automatisch stoppen en starten...

Micha Kersloot micha op kovoks.nl
Ma Jan 20 11:23:15 CET 2014

Hoi,

als ik het goed heb is het dan een Hp xw4400 workstation? Zo ja, dan zou er onder het kopje power en optie moeten zijn die je laat kiezen tussen 'last-state' , 'off' en 'on'

dat kubuntu kan ik je helaas niet mee helpen....

Met vriendelijke groet,

Micha Kersloot

Blijf op de hoogte en ontvang de laatste tips over Zimbra/KovoKs Contact:
http://twitter.com/kovoks

KovoKs B.V. is ingeschreven onder KvK nummer: 11033334