[linux] ib2013

Dick Kampman dkampman op xs4all.nl
Do Mrt 13 15:21:14 CET 2014

Recent was er discussie over het gebruik van het
linux-belastingaangifte-programma. Er zou iets mis geweest kunnen zijn
met beschikbare libraries (ldd ib2013). Ik kan daar onder Fedora 19 geen
afwijkingen constateren, behoudens "linux-gate.so.1" en
"/lib/ld-linux.so.2". Maar wat daar dan voor problemen zouden kunnen
liggen is mij onduidelijk.

Verzenden van mijn belastingaangifte is niet mogelijk. Ook niet als ik
firewalld uitschakel.

De belastingdienst zelf verwijst naar provider of naar problemen met de
browser (Firefox). Onder Firefox heb ik aangegeven dat ik "getracked"
wil worden. Ik neem aan dat dit op cookies slaat.

Waar kan ik verder nog aan denken?

Dick Kampman
dkampman op xs4all.nl