[linux] Re: ib2013

L.G. de Lagh laghdelg op gmail.com
Do Mrt 13 17:23:15 CET 2014

Beste,
de ib2013 package (*.deb, *.rpm, etc.) downloaden bij De Belastingdienst:
http://www.belastingdienst.nl/wps/wcm/connect/bldcontentnl/belastingdienst/prive/aangifte_doen/aangifte_inkomstenbelasting/aangifteprogramma_2013_linux
Voor Ubuntu-achtige OS-sen aldus aan de praat gekregen:
1) Fonts installeren:
sudo apt-get install xfonts-100dpi xfonts-75dpi
2) sudo dpkg -i ib2013_1.10_i386.deb
3) ib2013 staat dan in desktop-menu

Voor Fedora etc. analoog verhaal met *.rpm packages, niet getest.

M.v.g., Louis de Lagh