[linux] ib2013

Dick Kampman dkampman op xs4all.nl
Do Mrt 13 22:56:47 CET 2014

Het is ook moeilijk om te lezen. L.G.de Lagh had kennelijk niet door dat
ik al deze dingen al gedaan had. Dat ik mijn belastingformulier al had
ingevuld. Maar dat het daarna niet mogelijk was om de aangifte te
versturen.

Ik wil mijn aangiftebiljet dus versturen! Wat kan er de oorzaak van zijn
dat me dat niet lukt?

Ik heb de papieren versie van de aangifte ondertussen al aangevraagd,
maar het zou toch handiger zijn om gewoon Linux te gebruiken voor dit
soort doeleinden. Daar is ons besturingssysteem vermoedelijk toch wel
voor  bedoeld?

Dick Kampman
dkampman op xs4all.nl