[linux] Re: ib2013

Fred Mobach fred op mobach.nl
Za Mrt 15 16:24:29 CET 2014

On Saturday 15 March 2014 15:15:12 Dick Kampman wrote:
> On Sat, 2014-03-15 at 03:19 +1100, Der wrote:
>
> Opeens begin ik te begrijpen wat Sander van Vugt bedoelde in het
> meest recente Nederlandse Linux Magazine (jaargang 15 maart 2014).
> Hij schrijft: "...SOMS EVEN NIET. Open source is goed en ik gebruik
> open source wanneer ik maar kan. Het moet echter geen dogma worden
> (...) Zo heb ik jarenlang stiekem naast mijn Linux-laptop (waarmee ik
> overal pronkte) een tweede laptop met Windows erop gehad. Hiermee
> deed ik dingen in het geniep, waarvoor ik even compatible moest zijn
> met de rest van de wereld...".

> [...]

Het is prima als je alleen voor jezelf spreekt, zoals ook Sander deed in
de door jou geciteerde tekst. Maar om het bovenstaande durven te
beweren grenst aan zelfoverschatting c.q. onderschatting van anderen.
Ik ben in ieder geval blij de toepasselijkheid van die  bewering te
kunnen afwijzen.
--
Fred Mobach
website : https://fred.mobach.nl