[linux] ib2013

dick kampman dkampman op xs4all.nl
Zo Mrt 16 10:04:27 CET 2014

On Sun, 2014-03-16 at 09:46 +0100, paai wrote:
> Dat is natuurlijk ook waar.
>
> Paai

Er zijn altijd honderdduizend redenen te noemen waarom iets niet werkt.
Ik constateerde overigens dat het .deb-bestand wat aangeboden wordt door
de belastingdienst (bij mij) niet werkt onder Ubuntu-12.10 en evenmin
onder Debian-7. Een probleem blijft kennelijk dat Linux als
maatschappelijke factor zich niet heeft kunnen uitwerken boven de status
van hobby-systeem.

Dick Kampman