[linux] Re: ib2013

paai j.j.paijmans op gmail.com
Zo Mrt 16 10:58:13 CET 2014

Op 3/16/14 10:04 AM, dick kampman schreef:

> Er zijn altijd honderdduizend redenen te noemen waarom iets niet werkt.
> Ik constateerde overigens dat het .deb-bestand wat aangeboden wordt door
> de belastingdienst (bij mij) niet werkt onder Ubuntu-12.10 en evenmin
> onder Debian-7. Een probleem blijft kennelijk dat Linux als
> maatschappelijke factor zich niet heeft kunnen uitwerken boven de status
> van hobby-systeem.
Hobbysysteem of juist voor de hele zware toepassingen, waarbij het de
gebruiker verder een zorg zal zijn of hij zijn aangifte al dan niet op
dat systeem zal doen.

Mijn oplossing is overigens dat mijn vrouw de belastingen verzorgt -
vanaf haar Windows systeem :-)

Maar om terug te komen op je opmerking: je hebt absoluut gelijk, en een
groot deel van de "schuld" leg ik bij de vrienden van Linux, zoals
wijzelf, die liever eindeloos bekvechten over of een bepaalde activiteit
wel of niet binnen de regels van het clubje vallen, dan dat ze naar
Denhaag trekken en bij wijze van spreke de ruiten bij de belastingen
ingooien.

Paai

Dr. J.J. Paijmans
Thuis: Houwenberg 2A, 5985 PE Grashoek (L)          077 888 05 77
http://paijmans.net          GSM: +31 621 961 083
v.a. Macbook