[linux] Re: OT: Re: Re: ib2013

Paul Slootman paul+nospam op wurtel.net
Ma Mrt 17 15:35:07 CET 2014

On Mon 17 Mar 2014, Fred Mobach wrote:

> Niemand vraagt je dat te geloven, je kunt het zelf controleren, zie
> bijvoorbeeld http://forum.hddguru.com/viewtopic.php?t=20324&start= .

Ja, daar staat een hele discussie over hoe via JTAG met zo'n controller
te praten. Verder wordt linux alleen genoemd als client voor de JTAG,
naast Windows...
Dat het een ARM processor is betekent nog niet dat ie "dus" linux
draait; de meeste ARMs draaien embedded real-time systemen waarbij je
UML enz. bij nodig hebt.

Paul