[linux] Re: Linux distro's [Was: Re: ib2013]

Peter Vollebregt peter.vollebregt op gmail.com
Di Mrt 25 14:50:48 CET 2014

op 25-03-14 13:25, Daniel von Asmuth schreef:
> Dat is merkwaardig, want ik gebruik ook OpenSuse en ik heb nog steeds
> dezelfde versie als vijf jaar geleden.

Joepie! Distro's vergelijken..... Mijn favoriete hobby :-)

Ik heb nu net Opensuse 13.1 en over een jaar is die weer uit de support.
Maar het is altijd verrassend hoe anders mensen met Linux kunnen werken.
Overigens kan je OpenSuse heel goed updaten naar een hogere versie via
Zypper dup en dat bespaart me vele dagen werk. Ik heb nogal veel
toestanden aan de praat op mijn bakjes en als ik dat allemaal weer vanaf
de grond moet optrekken. Had nu alleen gedoe met MariaDB en een
geupgrade versie van VMware player die niet lekker werkte ......

Waar heb jij die LTS versie SuSE versie vandaan (was het nog SuSE 5 jaar
geleden).

Of kan ik beter eens op een Rolling Forward distro overstappen zoals
Arch. Je kent mijn mening over Ubuntu (niet)linux .....

Peter