[linux] Re: ib2013

Peter Vollebregt peter.vollebregt op gmail.com
Di Mrt 25 23:37:48 CET 2014

op 25-03-14 22:50, Wietse Ruyg schreef:

> Op mijn Ubuntu 13.10 64 bit versie werkt het belastingaangifte programma
> goed. Toch heb ik op een recente blog van iemand even doorgenomen voor
> eventuele tips en trucs. Wie weet heeft er iemand hier op de lijst er
> ook wat aan.
>
> http://jildsma.nl/blog/?p=785
> http://jildsma.nl/blog/?p=827
> http://jildsma.nl/blog/?p=842

Wietse,

Goeie tip. Mooi dat iemand dit werk doet. Ik vond het altijd wel leuk om
dat binnen de NLLGG te doen, maar ja, het is geen open source.

Overigens nog steeds grotendeels dezelfde fouten :-)

1) De belastingdienst gebruikt nog steeds de oude adobe fonts maar de
hippe distro's installeren die niet meer. Gelukkig mag je nu een eigen
font kiezen met die -L functie. Dat kon voorheen niet..

2) Dat waarde lijstje waar je alleen met je cursortoetsen naartoe kan.

3) Nieuw is het gedoe met 65 bits installs. Volgens mij loopt Ubuntu
daar het meest mee te knoeien omdat die nu multi-arch zijn geworden
ofzo. Lees ook allerlei problemen met crossoveroffice / wine in die
richting.

Groeten,
Peter Vollebregt