[linux] Re: vreemd wifi-problem

Frans van Berckel fberckel op xs4all.nl
Do mei 8 13:05:17 CEST 2014

On Thu, 2014-05-08 at 12:44 +0200, Hans Paijmans wrote:

> Ja, die heb ik ook op mijn tablet. Nu woon ik in het buitengebied, dus
> veel concurrentie heb ik niet op deze band. Wat me wel opvalt (maar dat
> is bijna overal) dat al die stations 'pulseren'. Dat heeft echter zo te
> zien geen invloed op het hier beschreven probleem.

Hi Hans,

Dat klopt, ze gaan op en neer. Misschien staat je router op de vermogen
spaar stand? En als iemand anders in de buurt het zelfde kanaal
gebruikt. Kies dan een vrij kanaal. Bijvoorbeeld 13 ofzo.

Zet ook even expliciet, het vinkje voor andere stoorzenders, (lees niet
wifi zenders) aan. Dit geeft je extra inzicht, denk ik.

Met vriendelijke groet,

Frans van Berckel